زمستان را با چه عطری سر کنیم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1399
بازدید : 172
نویسنده : مدیر سایت

زمستان حتی اسمش هم  یعنی حس سرما ... فصلی که در آن چشم های ما بیشتر از هر زمانی دیگری رنگ های سرد را می بیند. سفید، آبی یخی، خاکستری همه جا هست و بافت های رنگی رنگی جذاب  غوغا می کند!

اما ما هم از این تغیرات در امان نیستیم. دیگر خبری از پوست لطیف تابستانی نیست. پوست ما در زمستان رطوبت خود را از دست خواهد داد و خشک تر خواهد شد. پس بیراه نیست که اگر کنار تمامی این تغییرات دنبال یک رایحه عطر زمستانی هم باشیم. به نظر شما رایحه ی زمستان چیست؟


عطرهایی با بوی زمستان را بشناسیم 

انتخاب عطر زمستانی مناسب


انتخاب یک رایحه عطر زنانه زمستانی درست مانند فصل های دیگر سال است شما باید عطری را انتخاب کنید که بتوانید ساعت ها از استشمام آن لذت ببرید. اما توصیه ما به شما انتخاب رایحه ای کمی سنگینتر است. برخلاف تابستان که زمان رایحه های سبک و ملایم است. پس برای این فصل سرد زیبا و انتخاب عطر زمستانی به دنبال عطرهایی با رایحه ادویه، چوب و یا  حتی گیاهان خوراکی باشید. زیرا با داشتن پوست خشک زمستانی، رایحه ها به سرعت محو خواهد شد و شما نیاز به عطر زمستانی ماندگار خواهید داشت. و اما لازمه یک انتخاب درست، شناخت نت هاست. پس بد نیست ابتدا کمی از نت ها بدانیم!

به یاد داشته باشید نکته مهم توجه به نت های پایه است و نت اصلی رایحه در فصلی مانند زمستان، برای یک انتخاب درست اهمیت بیشتری خواهد داشت. به طور کلی عطرها متشکل  از سه نت بالایی، نت میانی و نت پایه هستند و در این میان نت پایه سنگین ترین بخش هر رایحه محسوب می شود. بخشی که تعیین کننده ماندگاری هر عطر زمستانی خواهد بود. برخلاف نت های بالایی که به سرعت محو خواهد شد.
نت بالایی یا اولیه همان رایحه ای است که بلافاصله بعد از اسپری عطر زمستانی به مشام شما می رسد و دوام کمی هم دارد. با محو شدن تدریجی نت اولیه ما به نت میانی خواهیم رسید که در حقیقت تشکیل دهنده بدنه اصلی هر عطر است. و حالا نوبت نت پایه یا همان رایحه اصلیست که تقریباً بعد از یکساعت به مشام ما می خورد که همان سنگین ترین  و اصلی ترین رایحه هر عطر زمستانی به شمار می رود.

 همان طور که گفتیم در زمستان پوست ما خشک است و خالی از رطوبت، بنابراین باید از عطر زمستانی که غلظت بیشتر و ماندگارتر دارند استفاده کنیم. در نتیجه پرفیوم ها با داشتن 15 تا 30 درصد رایحه اصلی گزینه بهتری نسبت به ادکلن هایی با داشتن 5 درصد رایحه اصلیست!
 
حال می دانید که چرا زمستان سرد عطر شیرین و گرم و تند را طلب می کند. پس اگر به دنبال رایحه ای می گردید که امضای زمستان را داشته باشد عطرهای چوبی و شرقی برچمدار عطرهای زمستانی هستند. عطرهای چوبی می توانند ترکیبی از نت های چوب صندل، كاج، پانچولی یا چوب درخت سرو باشد. عطرهای شرقی یا ادویه ای از ترکیب نت های دارچین، هل، میخک، زنجبیل، جوز هندی یا مشک با رایحه های چوب صندل و سرو به دست می آیند، می توانند به طرز افسانه ای به یک عطر زمستانی تبدیل شوند.
اما بد نیست چند توصیه کلی برای خرید یک عطر مناسب با سلیقه شما داشته باشیم. پس همراه ما باشید!

نکات مهم برای انتخاب عطر زمستانی مناسب

• فراموش نکنید هنگامی که قصد خرید عطر زمستانی دارید از عطر دیگر و یا لوازم آرایشی با بوهای غلیظ و تند استفاده نکنید زیرا به شدت شما را گمراه خواهد کرد.
• ابتدا مقدار کمی از عطر را روی کاغذ اسپری کرده و کمی صبر کنید. اگر بویی که بعد از چند دقیقه به مشام شما می خورد پسندیدید یعنی شما عطر خود را پیدا کرده اید.
• اگر سخت پسند هستید و نیاز به امتحان رایحه های زیاید دارید از بسته های قهوه موجود در عطر فروشی ها غافل نشوید. در حقیقت قهوه با پاک کردن مجرای تنفسی از رایحه های قبلی، شما را برای استشمام یک رایحه جدید آماده خواهد کرد. البته به خاطر داشته باشید بعد از بو کردن قهوه باید یک نفس عمیق بکشید.
• مرحله آخر تست عطر زمستانی بر روی پوست است. ترکیب بوی عطر بر روی پوست، بوی جدیدی را به وجود می آوردکه برای هر فرد منحصر به فرد خواهد بود.

معرفی 10 ادکلن زمستانی گرم

کنزو آمور
کنزو جانگل زنانه ادو پرفیوم
بریتنی اسپیرز میدنایت فانتزی
پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه
پاکو رابان وان میلیون
کنزو جانگل هوم
کالوین کلین ایفوریا اینتنس (سی کی یوفوریا اینتنس)
کالوین کلین آبسشن مردانه (سی کی آبسیشن)
چوپارد ویش
کالوین کلین آبسشن مردانه (سی کی آبسیشن)

اما در نهایت به خاطر داشته باشید با وجو تمامی این نکات، آن چه که مهم است احساس شادی با رایحه ای متناسب با سلیقه شماست! پس شاد باشید و عطرافشان!

در این مطلب ویزگی عطر مردانه و عطر زنانه زمستانی به همراه چند عطر زمستانی خاص را به شما معرفی کردیم





:: برچسب‌ها: عطر مردانه زمستانی , عطر زنانه زمستانی , عطر با رایحه گرم , عطر , عطر گرم , ادکلن ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com